LuzdePapel. Aplicació de SEO.

LuzdePapel SEO LC Imatge i Màrqueting Digital principal
14/07/2016

Des de LC. Imatge i Màrqueting Digital hem tingut el plaer de contribuir a la millora del SEO de LuzdePapel, hem fet un estudi de keywords (paraules clau), perquè LuzdePapel pugui aplicar-les en els textos del seu web amb la finalitat de millorar el posicionament orgànic en el cercador de Google, que és la finalitat màxima del SEO. Aquest posicionament es millora a través de diferents accions en el desenvolupament web i a través de la gestió posterior dels textos i les imatges del site.

Com ja hem dit, ha estat un plaer fer l’estudi de paraules clau per a LuzdePapel. LuzdePapel és una stardup i e-comerce d’il·luminació de Barcelona, la seva activitat se centra en la venda de làmpares online, però el que més ens agrada de LuzdePapel és el seu caire artístic i personal. LuzdePapel s’encarrega del tot el procés, des de la creació artesanal dels seus objectes d’il·luminació fins a preparar-los curosament per al seu enviament. La Marta és l’ànima d’aquest projecte encarregada de cuidar cada detall al màxim i fer que cada objecte encaixi amb la personalitat de cada client. LuzdePapel és més que un projecte decoratiu, és un projecte artístic on l’art es torna funcional per il·luminar i transformar espais quotidians en racons plens de personalitat, calidesa i creativitat. Així doncs, si esteu buscant un regal de noces, un regal original, un trosset de Barcelona, un element per dotar de personalitat la vostra llar i/o local us recomanem visitar la botiga de LuzdePapel, que ben segur no us deixarà indiferents.

LuzdePapel SEO LC Imatge i Màrqueitng Digital

 

Per a LuzdePapel hem fet un estudi de keywords (paraules clau), en el nostre cas hem utilitzat el programa Google Adwords que és el programa que es fa servir per al SEM, però només hem utilitzat l’eina de Planificació de Paraules Clau. Per fer l’estudi hem tingut present els següents criteris:

  • Àrea geogràfica.
  • Idioma
  • Perfil del client potencial.
  • Competència.
  • Tendències de cerca.

De l’estudi han resultat un total de 286 paraules clau, de les quals cal seleccionar-ne entre 10 a 20 paraules clau per aplicar en els textos per tal de millorar el SEO. LC Imatge i Màrqueting Digital ha classificat les paraules en tres grans grups segons la segmentació que fan les keywords dels potencials clients (alta, mitjana o baixa) i han estat ordenades segons l’històric de tendències mensuals de cerca. Analitzant i valorant aquests dos paràmetres es troben les paraules claus més adients per al SEO, interessa trobar paraules clau que facin una alta segmentació de clients i que tinguin una alta tendència de cerca.

A continuació us deixem tot un seguit de consells per tal d’aplicar i mantenir el SEO en un espai web:

  • Anomenar els arxius de les imatges amb keywords.
  • Informar les metadades de les imatges amb keywords.
  • És important que el nom dels arxius de les imatges siguin descriptius d’aquesta.
  • Utilitzar algun keyword en els títols.
  • Per comprovar el nostre posicionament real utilitzar la visió de Finestra de “Incognito” de Google Chrome, ja que no guarda el nostre historial de navegació.
  • Aplicar les keywords tant en el blog com en les descripcions dels objectes i altres apartats del web.
  • Revisió periòdica de les tendències recerca, si pot ser setmanalment i sempre quan es vagi fer una publicació al blog. Es pot dur a terme amb un senzill programa: Google Trends.
  • L’actualització periòdica de continguts és essencial per a la millora del SEO. Com més dinamisme de contingut hi ha en una web, més beneficiós serà per al SEO.
  • Els continguts han d’estar relacionats amb la temàtica general del site.
  • Una mateixa keyword s’hauria de repetir en una ràtio de 2 a 3 paraules cada 100 paraules.
  • És important que al principi de cada pàgina hi hagi conceptes clau que ajudin a la identificació del contingut d’aquesta.
  • S’ha d’escriure per a les persones no per als robots, així que és important no abusar de les mateixes keywords i ser repetitius, ja que Google pot penalitzar al lloc web i s’aconseguirà l’efecte contrari.
  • Buscar enllaços externs al web. Per exemple en fer un post és important enllaçar amb altres webs, vídeos, etc. També és important que altres sites enllacin la nostra web. Aquest conjunt d’accions és conegut com a linkbuilding
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
RSS 2.0

Please give us your valuable comment

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*